ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بررسی اضطراب امتحانی و پیشرفت تحصیلی در مقطع ابتدایی از دیدگاه دانش آموزان
پایان نامه علوم تربیتی با موضوع بررسی اضطراب امتحانی و پیشرفت تحصیلی در مقطع ابتدایی از دیدگاه دانش آموزان در 64 صفحه و دارای منابع ، پرسشنامه و فصل بندی جداگانه.
چکیده: یکی از مقاطع مشکل تحصیلی مقطع ابتدایی است. چرا که اولین مکان بیرونی است که کودک قصد دارد از خانواده جدا و راهی مدرسه شود . بنابراین اول باید منبع و علل این اضطراب را که کودک در خود بوجود آورده است را پیدا کنیم و سعی کنیم آن را از بین برده و نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم. همیشه باید طوری برنامه ریزی شود که خانواده ها در خانه از معلم و مدرسه بعنوان یک فرد خوب و مکان عالی یاد کنند . باید میان ترس و اضطراب تفاوت قایل شد . معمولا ترس بستگی به محرک شناخته شده ای دارد . در حالی که اضطراب محرک های ناشناخته دارد . اضطراب یک حالت احساسی یا هیجانی است. که از خصوصیات برجسته آن تولید یک حالت بی قراری و دلواپسی است که با اتفاقات زمان و شرایط مکان تناسب ندارد.
...
فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 64
پایان نامه تأثیر ویژگیهای تخصصی اساتید بر یادگیری
پایان نامه مربوط به رشته علوم تربیتی می باشد که با موضوع تأثیر ویژگیهای تخصصی اساتید بر یادگیری در 105 صفحه و شامل فهرست مطالب ، پیشگفتار، منابع و نتیجه گیری نیزمی باشد.
فهرست:
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 105
پایان نامه بررسی عملکرد مدیران مدارس
پایان نامه مربوط به رشته علوم تربیتی می باشد با موضوع بررسی عملکرد مدیران مدارس و شامل 85 صفحه و دارای فهرست منابع ، پرسشنامه ، ضمائم و نتیجه گیری و با فصل بندی کامل و جداگانه.
چکیده: لزوم توجه به مسائل مدیریت و آموزش های لازم برای آن بخصوص در مراکز تربیت معلم بایستی همواره جزو برنامه های اساسی کشور های در حال پیشرفت قرار گیرد. اما تربیت مدیران لایق و کاردان در کشور هایی که با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند و خود مسئله ای بخرنج است.بدون تردید غالب مدیران آموزشی در کشور های موصوف معلم هایی هستند که اصول مدیریت آگاهی کافی ندارند ولی بنا به تجربه و سوابق ممتد اداری، به این وظایف گمارده شده اند و ایمانا وظایف خود را تا حد مطلوب انجام می دهند. این حقیقت را نیز نباید از یاد برد که برای تربیت مدیران خوب ضابطه و فرمول مشخصی وجود ندارد،مدیریت بیشتر به خصوصیات خلقی افراد وابسته است نه به آموزشهای نظری. معمولاً در مدیریت ها از دو وجه مختلف که در مقابل هم قرار دارد سخن به میان می آید . یکی،رعایت حقوق فردی است که یک مدیر خوب باید همواره از آن غفلت نکند.دیگری اجرای قوانین و مقررات است که البته جنبه همگانی و فرآگیر دارد.در اداره ومدارس باید به هر دو جنبه آن توجه شود، یعنی حقوق فردی و اجتماعی در کنار هم و با هم.
...
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 85