دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود جزوه، پروژه، پایان نامه، مقاله، تحقیق، طرح توجیهی، آموزشی، نمونه سوال و ...

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله

دانلود جزوه، پروژه، پایان نامه، مقاله، تحقیق، طرح توجیهی، آموزشی، نمونه سوال و ...

تأثیر ارزشیابی تکراری در بهبود یادگیری


تأثیر ارزشیابی تکراری در بهبود یادگیری


پایان نامه تأثیر ارزشیابی تکراری در بهبود یادگیری ریاضی دوره راهنمایی تحصیلی

پایان نامه مربوط به رشته ی روانشناسی می باشد که با موضوع تأثیر ارزشیابی تکراری در بهبود یادگیری ریاضی دوره راهنمایی تحصیلی دارای 78 صفحه  ، پرسشنامه ، فهرست مطالب و منابع می باشد.

فهرست:

  • عنوان صفحه
  • پیشگفتار
  • فصل اول (طرح تحقیق )
  • موضوع تحقیق
  • بیان مسئله
  • ضرورت واهمیت مسئله
  • فرضیات
  • اهداف تحقیق
  • تعاریف عملیاتی
  • محدودیتهای تحقیق
  • فصل دوم (سابقه تحقیق )
  • مقدمه
  • تاریخچه تحقیق
  • ادبیات تحقیق
  • امتحان لزوماً پس از آموزش صورت می گیرد
  • تنها راه یادگیری تکرار و به خاطر سپاری است .
  • سابقه تحقیق
  • فصل سوم
  • (روش تحقیق)
  • روش تحقیق
  • جامعه آماری
  • روش های نمونه گیری وحجم نمونه
  • روش گرد آوری اطلاعات
  • تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده
  • متغیر های  مستقل و وابسته و مزاحم
  • فصل چهارم وپنجم(یافته ها و تجزیه وتحلیل تحقیق)
  • تحلیل داده های مربوط به فرضیه اول
  • تحلیل داده های مربوط به فرضیه دوم
  • تحلیل داده های مربوط به فرضیه سوم
  • تحلیل داده های مربوط به فرضیه چهارم
  • فصل ششم ( نتایج  وپیشنهادات تحقیق )
  • نتیجه گیری تحقیق
  • فرضیه اول
  • فرضیه دوم
  • فرضیه سوم
  • فرضیه چهارم
  • پیشنهادات کاربردی
  • پیشنهادات پژوهشی
  • منابع و مأخذ
  • ضمایم و پیوست ها
  • پرسشنامه
  • فهرست جداول
...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 78


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت

پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت


پایان نامه بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی

پایان نامه مربوط به رشته ی علوم تربیتی وروانشناسی می باشدکه باموضوع بررسی نقش هوش هیجانی در موفقیت های زندگی که دارای 76 صفحه می باشد و دارای فهرست مطالب وفهرست منابع و پرسشنامه نیزمی باشد.

چکیده: آیا هوش، موهبتی تغییر ناپذیر است ؟ بدان حد که معتقدیم، خیر. آنچه که گلمن مطرح می کند،آن است که دیدگاه ما در مورد هوش انسان، بسیار تنگ نظرانه است و بسیاری از توانایی های مهمی که در نحوه عملکرد ما در زندگی نقش تعیین کننده دارند در بر نمی گیرد. بسیاری از پژوهشگران ابراز می دارند که عوامل دیگری دست اندر کارند که موجب می شوند افرادی که هوش بر بالایی دارند، در زندگی موفقیت های چندان بدست نیاورند، اما کسانی که هوش متوسطی دارند در مسیر موفقیت قرار بگیرند این عوامل جنبة دیگری از هوشمندی را شامل می شود.خود آگاهی، کنترل تکانش گری ، پایداری، اشتیاق،انگیزش،همدلی و مهارت های اجتماعی این ویژگی ها مشخصه افرادی است که در زندگی موفق و کار آمدند، زندگی زناشویی پر باری دارند و درمحیط کار خود، نظر همه را به جلب می کنند این ویژگیها معرف شخصیت و نظم و نوعدوستی و همدردی است که برای پایداری و ارتقای جامعة انسانی ویژگیهایی الزام و اساسی اند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 76


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


پایان نامه بررسی اختلات کروموزمی


پایان نامه بررسی اختلات کروموزمی


پایان نامه بررسی اختلات کروموزمی بر عقب ماندگی ذهنی کودکان استثنایی شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 86

چکیده: انجمن عقب ماندگی ذهنی امریکا (AAMD)توسط فردی بنام « هبر» در سال 1959و سپس با تجدید نظری در سال تعریف جامعی از عقب ماندگی ذهنی به شرح زیر ارائه داده است. « عقب ماندگی ذهنی مربوط می شود به کنش « عملکرد» پایین تر از حد متوسط عمومی هوش که در دوران رشد ظاهر شده و همراه با ختلالاتی در رفتار سازشی است» تعریف دیگری که توسط انجمن مزبور ارائه می شود تعریف « گردسمن » که مورد قبول اکثر ربیان و متخصصان واقع می گردد. « عقب ماندگی ذهنی مربوط می شود به کنش عمومی هوشی که بطور معنی دار یا قابل ملاحظه ای کمتر از حد متوسط بوده و با نقایصی در رفتار سازشی توأم است و در دوران رشد پدیدار می شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 113


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید